Bartek |
Wys³any: Pi± 1:32, 04 Sie 2006 Temat postu: Monster Garage |
|
Monster Garage
producent: Invictus
wydawca: Activision Value
kategoria: logiczne
wy¶cigi
Wymagania:
CPU AMD/Intel 500MHz, 128MB RAM, 700MB na hdd, akcelerator 3D 32MB, Direct-X 9.0b, Windows 98/2K/ME/XP.
Nietypowy tytu³, który bazuje na wy¶wietlanym na kanale Discovery Channel i prowadzonym przez Jessego Jamesa programie telewizyjnym „Monster Garage”. Ca³a zabawa opiera siê na przerabianiu seryjnych pojazdów na co¶ znacznie bardziej oryginalnego (np. mobiln± rampê). Podstawowe ograniczenie polega natomiast na tym, ¿e ekipa ma na to tylko siedem dni i niewielki bud¿et w postaci trzech tysiêcy dolarów, który mo¿e byæ powiêkszany jedynie poprzez sprzedawanie niepotrzebnych czê¶ci. Bezpo¶rednie nawi±zania do programu telewizyjnego mo¿na równie¿ zauwa¿yæ w wyzwaniach, których trzeba siê podj±æ w grze. Zadania, których jest w sumie siedem, s± idealn± kopi± tych z telewizyjnej edycji „Monster Garage”.
Ka¿de z dostêpnych zadañ podzielono na cztery etapy, które zalicza siê w okre¶lonej kolejno¶ci. A s± to: planowanie (pocz±tkowo mamy do dyspozycji tylko jeden plan, w dalszej czê¶ci gry jest ich wiêcej), konstruowanie pojazdu, dekoracja oraz ostateczna próba. Znaczn± czê¶æ limitu czasowego (2-6 dni) wykorzystuje siê na budowê wehiku³u, tak aby sprostaæ postawionym wcze¶niej wymaganiom. Gracz musi rozpocz±æ od ca³kowitego rozebrania pojazdu, który ma za zadanie przerobiæ, nastêpnie zamawia odpowiednie czê¶ci b±d¼ te¿ modyfikuje te istniej±ce, wykonuje niezbêdne prace, a na koniec sk³ada wszystko w ca³o¶æ. Do jego dyspozycji oddano grupê pracowników (w sumie jest ich czterech), którym mo¿na wydawaæ ró¿norakie polecenia. Ka¿de z nich zabiera jednak okre¶lon± ilo¶æ czasu, trzeba wiêc sobie wszystko dok³adnie rozplanowaæ, tak aby zd±¿yæ ze zmontowaniem wehiku³u. Warto te¿ zaznaczyæ, i¿ do celu prowadzi tylko i wy³±cznie jedna droga, nie mo¿na wiêc sobie pozwoliæ na ¿adne b³êdy. Ostatni dzieñ jest przeznaczony na dopieszczenie stworzonej maszyny, mo¿na do niej domontowaæ atrakcyjne dodatki, zmieniæ kolor nadwozia czy te¿ zakupiæ naklejki. Po zakoñczeniu ostatniego dnia przychodzi czas próby, gracz zasiada za kierownic± stworzonej przez siebie maszyny i wykonuje okre¶lone wcze¶niej zadanie. Jest ono dopasowane do typu stworzonego wehiku³u, przyk³adowo, po skonstruowania wozu stra¿y po¿arnej nale¿y ugasiæ ogieñ, a kosiarka musi siê pozbyæ okre¶lonej ilo¶ci trawy.
Poziom trudno¶ci zabawy zosta³ ustalony na niskim poziomie, gracz w ka¿dej chwili mo¿e skorzystaæ z cennych podpowiedzi, aby dowiedzieæ siê co aktualnie powinien zrobiæ. Montowanie czê¶ci nie powinno sprawiaæ ¿adnych problemów, przyk³adowo, aby odkrêciæ ko³o wystarczy klikaæ mysz± na odpowiednie ¶ruby.
Kod: | http://www.plunder.com/-download-4748.htm
http://www.plunder.com/-download-4752.htm
http://www.plunder.com/-download-4757.htm
http://www.plunder.com/-download-4759.htm
http://www.plunder.com/-download-4761.htm
http://www.plunder.com/-download-4764.htm
http://www.plunder.com/-download-4767.htm
http://www.plunder.com/-download-4769.htm
http://www.plunder.com/-download-4771.htm
http://www.plunder.com/-download-4773.htm
http://www.plunder.com/-download-4775.htm
http://www.plunder.com/-download-4777.htm
http://www.plunder.com/-download-4779.htm
http://www.plunder.com/-download-4786.htm
http://www.plunder.com/-download-4800.htm
http://www.plunder.com/-download-4810.htm
http://www.plunder.com/-download-4812.htm
http://www.plunder.com/-download-4815.htm
http://www.plunder.com/-download-4821.htm
http://www.plunder.com/-download-4826.htm
http://www.plunder.com/-download-4834.htm
http://www.plunder.com/-download-4837.htm
http://www.plunder.com/-download-4839.htm
http://www.plunder.com/-download-4840.htm
http://www.plunder.com/-download-4843.htm
http://www.plunder.com/-download-4844.htm
http://www.plunder.com/-download-4852.htm
http://www.plunder.com/-download-4853.htm |
|
|