Forum Fatt  Forum  Witamy Strona Gwna Fatt Forum Witamy
Witamy Na Fatt Forum:) Zyczymy Miego Uzytkowania!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Jak długo chciałaby Pani u nas pracować ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fatt Forum Witamy Strona Gwna -> Muzyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 13:17, 06 Kwi 2014    Temat postu: Jak długo chciałaby Pani u nas pracować ?

Diabeł wszystkich ludzi kusi, a najbardziej Księży i Zakonnice ...................
[link widoczny dla zalogowanych]
Wczesniej pracowała w Berendowicz&Kublin. jak z Dody zakonnica
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inną tego typu (ja akurat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zdrowo jem, dużo warzyw. [link widoczny dla zalogowanych] co zrobic zeby dzieci mogly jechac razem ze mna , moze jakies podpowiedzi ?
Najwarzniejsze w okresie przygotowawczym sa soki owocowe i warzywowe najlepiej te 100% bez dodatkow. ile razy w życiu byłam zadowolona z obcięcia, i czego się nasłucham od znajomych, wszyscy tylko czekają, żeby odrosły Tak samo jak sa polacy zlodzieje - i tu mamy baaardzo wyrazna etykietke POLAK BE. nie wiem, czy wy też tak macie, ale dla mnie fryzjer to nie tylko ktoś, kto mi obetnie włosy. podnosze [link widoczny dla zalogowanych]
Chyab nic innego mi nei pozostaje ciagnol mnie za samochodem. A ja czytałam ze wiele kobiet wyrywa te włoski. Na kontrolę jestem umówiona za 3 tygodnie i jeśli będę czekać na okreś to nie wybiorę wszystkich tabletek (bo okres około 10, powiedzmy 4 dni i trzeba odczekać jeszcze ze 2-3 dni, więc będzie 17.04, a muszę mieć 16 dni na wybranie tabletek). buziaki Tu mozna poczytac cos ciekawego na ten temat: piersiątka..........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w innym ujęciu dziewczyna z wściekłością wielkimi nożycami ścina wyhodowane rośliny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czekam na awidność, wiem, że to badanie rozwieje wątpliwości ale bardzo proszę o sugestie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i nie polecam tego szpitala. [link widoczny dla zalogowanych] 4.
Od rana wypiłam cały jogurt, zjadałam dwie parówki i poszło mi całkiem nieźle, pilnuję tylko żeby wszystko co spożywam nie dotarło do lewej strony jamy ustnej. Jestem tez na 2 dniu glodowki i to jest moja 2 glodowka dwa tygodnie temu robilam piecia dniowa glodowke a teraz chce zrobic 10 dni.Mam nadzieje,ze teraz wytrzymym do 10 dnia Ruda- narobiłaś mi ochoty na tuńczyka- muszę koniecznie dzisiaj go kupć Zaplanowałam sobie jeszcze dzisiaj na wieczór maraton rowerowy( przed telewizorem ) i ćwiczenia z modelingu. W niedziele przyszalałam i zjadłam pół pączka i trochę galaretki - w niedzielę waga podskoczyła do 76,6, czyli cały zeszły tydzień szlag trafił. niektóre brały i to i to ale po Lidzie ewidentnie i słabsze efekty uboczne. [link widoczny dla zalogowanych]
2 szkl. A jeśli chodzi o skutki uboczne, to mówiąc szczerze, mam o wiele większe po kawie i papierosach ale efekty są chociażby po wymiarach widzę. Bo mają w składzie bardzo niszczące składniki, które tak otwierają łuskę, źe kolor zawsze włos pochłonie. Wizytę mam 17 czerwca więc na pewno coś będzie widać, może nawet serduszko.... Daj znać kiedy ty idziesz na operacje i do jakiego szpitala. powiem wam szczerze ze dośc duzo kasy mnie ten wyjazd bedzie kosztował , mam straszne obawy , mojej rodzinie żyje się całkiem niezle ale co sie unarzekają to mnie to tak drażni !!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a w ktorym miejscu masz blizne?
[link widoczny dla zalogowanych]
Zakładam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale zy przypadkiem nie zrobiła sobie korekty nosa? [link widoczny dla zalogowanych] ale rozowe jeans czy struks to juz przesada.
na inne metale jestem uczulona. Gdybym wiedziała, że po 1 ml powinien być widoczny efekt i że jego brak można reklamować, na pewno bym to zrobiła - a tak nie wiemy czego możemy oczekiwać Stąd moja prośba do Alice89... Jeszcze 4 dni temu trzymalismy go za rece i sie zegnalismy, koniec byl pewny ale nieokreslony w czasie.... Ale łatwo powiedzieć, jak się cierpi na zaparcia... to śmierdzące gówniary, a nie żadne gwiazdy [link widoczny dla zalogowanych]
Badania nasze są ok. Myślę więc, że leczenie nerwicy i leczenie bulimii to 2 różne drogi, choć czasami te choroby mają ze sobą wiele wspólnego. Ją do tematu szczepień podchodzę z wielkim dystansem, swoje przeszliśmy, ale nie wszystkie szczepienia skreslam i napewno drugie dziecko też będę szczepic tylko nie na wszystko i nie tym kalendarzem szczepień który narzuca sanepid czy ministerstwo zdrowia. Nadmienię, iż po tym kursie mam zamiar zacząć pracować we włsnym salonie, jak myślicie ten kurs mnie nauczy wszystkiego? Dopiero z Meridią daję radę. Przecież to jest wizytówka firmy !!! Mam kolczyk od prawie 3 tygodni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Żal pająka był silniejszy od strachu, no i...
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moze dlatego wzbudza tyle sensacji i niedowierzania. [link widoczny dla zalogowanych] płaci sie 120 zł w studiu tatuazy i piercingu na chmielnej 21!!
Piękne do bólu Ale nie poddam sie. ładna jest jak ją zrobią! Z alkoholem jest ten problem że jesli chesz spalić tłuszcz to nie możesz pić ani grama alkoholu, bo alkohol zabiera możliwość spalania tłuszczu. dziękuję za rady, napewno zadzwonie do tego salonu w Katowicach. [link widoczny dla zalogowanych]
Podnosze Dopóki jednak możliwe jest zastosowanie wcześniej wspomnianych metod, należy je zastosować w pierwszej kolejności. Ja tez sie czuje bardzo dobrze , mecze sie ciut szybciej niz normalnie,ale to zaden problem WITAM WSZYSTKICH Wierze, ze Ci sie uda, jak juz tak daleko zaszlas FeBe to musieliby sie okazac dziwolagami nie zatrudniajac zdolnej polki! Próbowałam wodą utlenioną, ale wcale nie rozjaśniły się. czy po ściągnięciu koloru u fryzjera będę miała swój naturalny kolor?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 13:18, 06 Kwi 2014    Temat postu: przy takiej idiotce nawet glaz zostalby alkoholikiem

Ewentualnie, jak jest jakis szybki wariat, mozna odkurzaczem wciagnac,ale nie wiem,co dalej, zabijac nie chce.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej dziewczyny! Powiem Ci tak to nie kobiety sa takie jak je opisujesz to Twoje oczy je tak widza masz to zakodowane jak katolik paxierz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Otóż, gdy tąkam pedzel w liquidzie, daje go do proszku akrylowego, i robie koncowke na formie, to ten akryl nie chce sie trzymać tej formy, lepi mi sie do pedzla..;/ Nie wiem czy za malo takam w tym liquidzie.. [link widoczny dla zalogowanych] niestety bardzo się puszyły.
GRATULUJĘ Wam dziewczyny!!! znacie jakies stronki z sukieneczkami? [link widoczny dla zalogowanych] I już jest wszystko dobrze. powiem wam co ja robilam: [link widoczny dla zalogowanych]
i nie mam zamairu nikogo przekonywac, kto nie pozna osoby nie wie jaka ona jest wiec przesań uogólniać kolego... Natomiast jeśli chodzi o pomoc adwokata (czyli pełnomocnik, mecenas, który Ci pomaga) to przy bez orzekania każdy ponosi koszty swojego. asymetryczny,dodatki-dłuższe koczyki itp.To Ty się musisz dobrze czuć w ubraniu. Jak ona wyglądają, czy to są ćwiczenia na macie, wolne czy raczej w szybszym tempie. jestem ruda.a u nasady dalej wlosy sa zolte. Poczekam na pierwsze efekty do niedzieli,a później??zobaczymy Jesli nadal będe pojawiać się na topiku,tzn.ze ta tak potępiana przez niektórych dieta jednak mnie nie zabiła boze!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nic nie bolało, robiłam opatrunki przez 2 tygodnie i koniec.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam A to wina papierosów...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Potrafiła.w środku nocy po przebudzeniu czytać bo to było dla mnie najważniejsze. [link widoczny dla zalogowanych] Polecam również szpital na Brochowie i tamtejszy oddział ginekologii operacyjnej.
Dzieki za kwiatki Motylku Pozdrawiam. Tym razem tylko lekkie podcięcie i obcięcie grzywki, ale po Nowym Roku planuje drastyczne cięcie zobaczymy co z tego wyniknie Dzieki zgory za info! wzrost 176. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam 43 lata. 4 - nie wiem i tak pewnie pochodze jescze z pol roku... Za to napewno w aptece bedzie ENEMA i Phospo Laxative - mikrowlewki. będę bardzo wdzięczna, bo większość ogłoszeń na necie z UK, wymaga osobistego stawienia się, bądź telefonu, a wiadomo, że dzwonić z PL raczej mi się nie opłaca... Ale to chyba nie dobrze nie móc życ bez lewatywy. A dzisiaj wieczorem chocby sie walilo i palilo zabieram leniucha i idziemy biegac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Stomatolog powiedział, że mam do wyboru na nfz za darmo, ale samo usuwanie kamienia albo prywatnie usuwanie+piaskowanie+fluoryzacja za 100zł i to za5 dni...
[link widoczny dla zalogowanych]
Będę brała 1/4 codziennie wieczorem myślę że będzie dobrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cichą podziwiam za odwagę, ale też zazdroszczę umiejętności prowadzenia auta, bo mnie nikt nie zmusiłby żebym wyjechała gdzieś w nieznane Cykor jestem i tyle! [link widoczny dla zalogowanych] Nom...
to wlasnie to! Mam okazje ukonczyc kurs ,ale na nim jestesmy wysylani do zakladow majacych podpisana umowe z Cech-em w Gdansku ,gdzie pewnie zaczyna sie zamiatając zakład ,a dla mnie to strata czasu i pieniedzy Będę wdzięczna za odpowiedź Pozdr Hej dziewczyny!!! Szczerze, na samą myśl, że przede mną kolejne dni, nie czuję radości. ja swojego nie smarowałam ale od samego początku chodził cichutko [link widoczny dla zalogowanych]
poszłam na siłownie .. ABSOLUTNIE NIE POLECAM CIEMNYCH FARB Z PALETY! kosztowna rehabilitacja (doświadczyłam na własnej skórze!). Ale raczej od tego nie ucieknę.... LADYWEDDING Cztery miesiące temu urodziłam synka. Dzisiaj zdarzyło mi się to pierwszy raz!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

!
[link widoczny dla zalogowanych]
A jak cie jacys chlopcy zaczepia ,zabiora kaske, paszporcik i do burdelu oddadza to nawet nie bedziesz miala jakis znajomych zeby mogli zaczac cie szukac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Twierdzisz, ze kazda 40-stka, 45-tka czy 35-tka wyglada tak samo z racji samego swego wieku - plus minus 2-5 lat - czyli ze twarz kazdej starzeje sie w takim samym tempie, ma takie same rysy i takie same zniszczenia? [link widoczny dla zalogowanych] szukam informacji o tej szkole.
Nie omieszkałam podzielić się z mężem owym spostrzeżeniem, po czym za chwilę okazało się, że to nie dla kogoś, tylko dla mnie, i nie kroplówka, tylko...lewatywa... zna ktos moze tytul piosenki z reklamy perfum, gdzie wystepuje taka ladna kobietka, kreci sie i widac jej kawałek posladka taka letnia reklama , ale Ty kochana sie nie poddawaj, dojdz jak najdalej ile dasz rade , na pewno zobaczysz duza roznice,a probowalas kiedys moze cwiczyc z mel b albo chodakowska ? W moim trade jest niestety tak samo, logiki i sensu nie ma kompletnie. suczka widocznie pomyliła fora-co jest mało inteligentnego w rozmowach na temat urządzania domu?Jeśli chce pogadac o filozofii czy literaturze,nie ma sprawy-tylko niech najpierw znajdzie taki topik! [link widoczny dla zalogowanych]
Z góry dzięki!!! tak więc czekam ja mialam brac dwa razy na dobe po jednej tabletce pod jezyk przez piec dni, po czym w ciagu nastepnych pieciu mialam dostac miesiaczke. W niedziele przyszalałam i zjadłam pół pączka i trochę galaretki - w niedzielę waga podskoczyła do 76,6, czyli cały zeszły tydzień szlag trafił. No i już mi się odechciało mieszkać w swoim pięknie odnowionym mieszkanku-piwnicy A mój tato się tylko śmieje, że tak pięknie mam na dole, że teraz pająki przychodzą podziwiać przecież to jest ogromna kwota!!! na maila....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fatt Forum Witamy Strona Gwna -> Muzyka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin