Forum Fatt  Forum  Witamy Strona G│ˇwna Fatt Forum Witamy
Witamy Na Fatt Forum:) Zyczymy Mi│ego Uzytkowania!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

mona007

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fatt Forum Witamy Strona G│ˇwna -> Muzyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 22:25, 09 Kwi 2014    Temat postu: mona007

[link widoczny dla zalogowanych] 1.htm
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
nie wiem gdzie s─ů takie ciuchy, staram si─Ö nie wydawa─ç fortuny bo i tak po jakim┼Ť czasie ubrania si─Ö nudz─ů a jak kto┼Ť pod─ů┼╝a za mod─ů to...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dope - You spin me right round [link widoczny dla zalogowanych] poszukuj─Ö gabinet├│w kosmetycznych w Bielsku Bia┼éej lub okolicy wykonuj─ůcych zabiegi fotoodm┼éadzania.
stama Z TEGO CO WIEM, BO MOJA MAMA MIA┼üA NIEDAWNO OPERACJE TO RANKE NAJLEPIEJ MY─ć SZARYM MYD┼üEM A POTEM ZASTOSOWAC MASZ NA BLIZNY CEPAN. My┼Ťla┼éam, ┼╝e si─Ö za┼éami─Ö, ale jako┼Ť przesz┼éo Teraz wzi─Ö┼éam si─Ö za siebie i mam nadziej─Ö, ┼╝e szybko si─Ö z tymi kg po┼╝egnam. A┼╝ przedwczoraj postanowi┼éam, ┼╝e zrobi─Ö sobie dobrze bez prysznica, ┼╝eby sprawdzi─ç, czy rzeczywi┼Ťcie mog─Ö mie─ç potem problemy w sp├│┼é┼╝yciu bez prysznica... Pozdrawiam. Ja powiedzia┼éam, ┼╝e pracuj─Ö g┼éosem i on jest dla mnie bardzo wa┼╝ny. [link widoczny dla zalogowanych]
M─Ö┼╝czy┼║ni: w ci─ů┼╝y a ja na szcz─Ö┼Ťcie nie jestem. No dok┼éadnie, b─Ödzie Azja Dlatego musz─Ö znale┼║─ç jaki┼Ť kompromis pomi─Ödzy normaln─ů, zdrow─ů wag─ů a anorektycznymi Azjatkami. Kto si─Ö zgodzi ze mn─ů ? Witam! Nie pomaga┼éo mi nic, bra┼éam jednorazowo Relanium, Lorafen, i wreszcie Rohypnol-(pigu┼éka gwa┼étu). Ojej...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Do tego dieta ( oko┼éo 5 tydzie┼ä) i w pasie 13 cm mniej skoro a6w dzia┼éa na g├│rne partie brzucha to znacie co┼Ť na te dolne?
Ale ca┼ée szcz─Ö┼Ťcie to ju┼╝ przesz┼éo┼Ť─ç.=) Po d┼éugich poszukiwaniach i buszowaniach po sklepach znalaz┼éam wko┼äcu kosmetyki dzi─Öki kt├│rych mam na g┼éowie burze lok├│w,i w┼éosy wcale mi si─Ö nie pusz─ů!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Szczeg├│lnie zalezy mi na tym ┼╝eby wysmukli─ç (a nie rozbudowa─ç) uda i pup─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Odnosnie kosztow to trudno cos pisac, bo wszedzie moga byc rozne.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzi─Öki za podpowiedzi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To moja 4 dluga glodowka, przelomy na poczatku mialam okolo 7-10 dnia i po 19stym, teraz juz malo je czuje i chyba sa okolo 2 dni wczesniej niz na pierwszej glodowce. [link widoczny dla zalogowanych] wynocha st─ůd !!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam. na stroniewww.fotosik.pl - niech sie inni wypowiedza jak w nich wygladsz ! Czu┼éam jednak jaki┼Ť wp┼éyw na organizm. Zaprzyja┼║ni┼éam si─Ö z wag─ů kuchenn─ů i po 2 tyg. po jej powrocie do domu przyssa┼éa sie do cycusia bez problemu i karmi┼éam ich obydwoje samym mlekiem przez 6 mies.i utrzyma┼éam to karmienie do 11 miesi─ůca [link widoczny dla zalogowanych]
dzieki za link Moja historia jest troszke inna od waszych bo w zasadzie aparat ten nie s┼éuzy mi ani do wyd┼éu┼╝enia nogi ani do skr├│cenia. Jak d┼éugo po stosowaniu go pojawi┼é Wam sie okres? Przezy┼éam 1 lewatyw─Ö przed porodem w szpitalu - koszmar, wlew i juz mnie pedzi┼éo, a potem wali┼éo ze mnie jak z armaty ,a┼╝ dosta┼éam hemoroid├│w wtedy w┼éasnie i mam przekichane przy wypr├│┼╝nianiu do ko┼äca ┼╝ycia.To by┼éo stokro─ç gorsze od porodu!!!! Marszczy si─Ö i ┼Ťmieje, botoksu na pewno nie robi┼éa bo w og├│le nie chodzi do kosmetyczki i nie ma tyle kasy, ale te┼╝ nie ma tych mimicznych bruzd na twarzy jak kobiety w jej wieku, wygl─ůda dok┼éadnie jak ja a mam 26 lat! Witam....kolejne podziekowania dla pomocnych, ale niestety to nie jest to....pozdrawiam Chcia┼ébym kupi─ç orbitrek magnetyczny
jasne ze mozliwe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
polecam porady ze stronywww.dieta.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

NIESTETY, EFEKT NIE JEST ZADAWALAJ─äCY.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przeczytałam Twoje posty mojemu chłopakowi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mleko :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
facet jest tak skonstruowany ze jak sie mu czegos nie powie ze rzadko sie zorientuje o co chodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lubie herbaty wiec pije i ta . [link widoczny dla zalogowanych] a co w tym fajnego przecież to jest zwykłe podmywanie...
┼╣le mnie zrozumia┼ée┼Ť/a┼Ť. Naturalny kolor jaki mam to ciemny br─ůz, kt├│ry rozja┼Ťnia┼éam a┼╝ do blondu. ja jednak jestem za uszanowaniem pracy aktorow i reszty ekipy wiec ubieram sie raczej elegancko. Czy kto┼Ť ma taki sam model chetnie dowiem sie czego┼Ť wi─Öcej. zal mi tych zazdrosnych [link widoczny dla zalogowanych]
mieszkam w Niemczech -dentystka namawia mnie na piaskowanie/ koszt 60E/ -ja sie bronie usilnie -dzis mialam czyszczenie skaling/w ramach kasy/ i mysle ze mnie to wystarczy.... Shakira - waka Waka W sumie to prawie za ka┼╝dym razem z czego innego robi┼éem. Mia┼éam bardzo b┼éyskawiczny por├│d. Czy sprz─Öt pomo┼╝e? Niestety tylko raz mia┼éam fantastycznie ┼Ťci─Öte w┼éosy w┼éa┼Ťnie przez ni─ů i od tego czasu mam nadziej─Ö, ┼╝e spotkam j─ů w jakim┼Ť salonie a tu nic By┼éabym wdzi─Öczna gdyby kto┼Ť j─ů kojarzy┼é i wiedzia┼é godzie teraz pracuje Co do jedzenia to ja np.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja uwazam ze swietnie wygladam i Tobie tez zycze zebys dobrze sie czula w swoim ciele
Najwiekszy problem ze zostaly jescze trzy osemki ale na pewno za zadna z nich nie wezme sie w najblizszym miesiacu .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Neutral tacy ludzie jak ty mnie wyprowadzaja ku*wa z rownowagi!!
[link widoczny dla zalogowanych]
a nawet nie wiem czy trzeba mie─ç swoj─ů koszul─Ö, ale dla mnie to jest tak ma┼éo znacz─ůcy szczeg├│┼é, ┼╝e nawet nie zapyta┼éam. Witam!Miesi─ůc temu kupi┼éam orbitreka firmy York PlatinumX720 , niestety nie b─Öd─Ö na nim je┼╝dzi─ç, bo to nie jest sport dla mnie!Kupi┼éam go za 1649z┼é, mog─Ö go sprzeda─ç za 1500.Je┼Ťli kto┼Ť ma ochot─Ö to mog─Ö przes┼éa─ç zdj─Öcia na meila.(dodatkowo mp-3 kt├│r─ů otrzyma┼éam gratis z orbitrekiem, posiadam paragon)Pozdrawiam serdecznie zapalonych orbitrekowicz├│w!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to sa to imiona kt├│re sie podobaja
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To jest to wszystko z czym sie borykaja na codzien kobity z nadwaga faceci do pewnego stopnia tez ale oni przynajmniej nie maja presji spoleczenstwa ze musza wygladac zawsze jak 20 latki...Problemy z jedzenie to cos znacznie glebszego niz estetyczne wrazenia,nadwaga rani ludzi niszczy im zycie i zabiera zdrowie. [link widoczny dla zalogowanych] Pamietajcie, ze klamry sa rozne!
Poza tym, cz─Östo dr─Ötwiej─ů mi d┼éonie, a w┼éa┼Ťciwie sztywniej─ů i siniej─ů. Nie wydaje mi si─Ö, ┼╝eby ten problem by┼é zwi─ůzany z wiekiem. Instruktorka by┼éa z nami praktycznie przez ca┼éy czas i du┼╝o nam podpowiada┼éa w razie potrzeby. dobra ide sie wzia─ç za cos innego ni┼╝ kafe. w niedziel─Ö mia┼éam ma┼éy kryzys... [link widoczny dla zalogowanych]
blagam wyslijcie jakies fotki przed i po moze pokaze temu lekarzowi jakie chce miec,blagam pomuszcie wciaz wydaje pieniadze i nic,tyle kasy Zapoznaj sie z ta choroba, pomoz sobie. Poznalam i poludnie i polnoc Wloch, wole ludzi z poludnia, ale los zmusza mnie do zycia na polnocy (okolice Mediolanu). Ola K. +48 22 622 08 08 Mieszkam tu juz z moim chlopakiem. gdzie sa w ogole na tym forum administratorzy, ze podobna wypowiedz wisi tu juz dwa i pol miesiaca i nie bylo zadnego odpowiedzialnego, zeby usunac.
czy ty jedziesz na Hel na jakis zorganizowany kurs windsurfingu czy bedziesz plywac indywidualnie z instruktorem wtedy, kiedy bedziesz miala ochote sie pouczyc?
Rzeczywiscie nieciekawe sa widoki juz po zrobieniu, u mnie tak jest ze pierwsza czesc pojdzie sobie bo ja kał pcha (chyba), potem jeszcze dolewam i wtedy jakos łatwiej mi idzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mysle, ze jak bedzie zgoda doktora to troche szybciej zaczne dochodzic do siebie...
[link widoczny dla zalogowanych]
jest to ulga dla sk├│ry.
[link widoczny dla zalogowanych]
zabierzcie ze sob─ů kilka torebek zwyklej herbaty - zwyklej!


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fatt Forum Witamy Strona G│ˇwna -> Muzyka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin