Forum Fatt  Forum  Witamy Strona G│ˇwna Fatt Forum Witamy
Witamy Na Fatt Forum:) Zyczymy Mi│ego Uzytkowania!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

No, Mielcarz jeszcze ujdzie, Ania Przybylska taka tania urod

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fatt Forum Witamy Strona G│ˇwna -> Muzyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 8:16, 08 Kwi 2014    Temat postu: No, Mielcarz jeszcze ujdzie, Ania Przybylska taka tania urod

U nas tez zacze┼éo sie banalnie ma┼éy jak mia┼é ok 2 miesiecy zacz─ů┼é zezowac a wczesniej ropia┼éo mu oczko.Przemywa┼éam i pomaga┼éo.ale ze juz mamy chore pierwsze dziecko to dmucham na zimne i pojecha┼éam z nim sama do okulisty a tak zeby sprawdzic,i jaki szok kiedy po zbadaniu lekarz stwierdzi┼é zmiany na dnie oka i blizny na plamce ┼╝├│┼étej.Potem potwierdzilismy to u drugiego okulisty a on mi powiedzia┼é ze m├│j syn juz nie bedzie widzia┼é na to oko i nie ma na nie ratunku.Przerycza┼éam ca┼éa sobote a w poniedzia┼éek za┼éatwi┼éam mu cudem miejsce w Centrum Zdrowia Dziecka .Tam dostalismy leki i za 2 miesiace jedziemy na kontrole bo to sa toksyczne leki i maja duzy wp┼éyw na organizm.Wtedy bedzie mia┼é jeszcze jedno badanie okulistyczne i mam cicha nadzieje ze bedzie troszke na te oko widzia┼é.Co do bada┼ä to prawda jest taka ze ja mog┼éam sie zarazic tokso nawet przed samym porodem a wtedy juz test├│w nie robi┼éam.Niestety nikt pozniej nie zaproponowa┼é mi zrobienia ich po porodzie bo wtedy ma┼éy mia┼éby jeszcze szanse widzie─ç.Musze sie nauczyc z tym ┼╝yc i dodawac si┼é mojemu dziecku kiedy bedzie mia┼é chwile za┼éamki.a jak twoje dziecie sobie radzi z tym ze ma s┼éaby wzrok?
[link widoczny dla zalogowanych]
co moge zrobi─ç by mie─ç ┼éadne nie pusz─ůce si─Ö fale-loczki ?? Je┼╝eli s─ů tacy kt├│rych nie interesuje d┼éu┼╝szy seks to s─ů albo dewiantami kt├│rzy by chcieli ┼╝eby┼Ťcie sie przebiera┼éy za zaj─ůce i robi┼éy dobrze stopami albo po prostu nie wiedz─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A nawi─ůzuj─ůc do ┼Üwiatowego Dnia Mlodzie┼╝y, ja tu kiedy┼Ť w tygodniu szykuj─Ö si─Ö na wieczorn─ů Msz─Ö dla m┼éodzie┼╝y i nagle m├│j brat pyta dok─ůd lecisz..... [link widoczny dla zalogowanych] To naturalny bieg rzeczy.
Mam włosy koloru ciemny blond ale jakies 2 lata temu zafarbowalam je na sredni braz palette i ku mojemu przerazeniu wyszły czarne... Pozdrawiam jakby ktoras potrzebowala mam TANIO do sprzedania fajny zestawik akrylowyyy lub zel bily ponadto elnooo gratiow i fuuuuuulc ozdob ;] Moze i my tanczymy do tego co gracie... [link widoczny dla zalogowanych]
Mlina, gratulacje Ja te┼╝ wierz─Ö, ┼╝e mo┼╝na z tego wyj┼Ť─ç samej, ale du┼╝o zale┼╝y od nas... mi ze to co ja mam, nie przeradza sie zazwyczaj w raka jestem naturalna szatynka. a moim zdaniem roz jest modny... Wyje┼╝dzam do szko┼éy na 4 miesi─ůce. Dzisiaj jestem pierwszy dzien na soku z marchwi na wpol rozcieczonego z woda. Ciezse sie ze ty jestes zadowolona w 100%.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie denerwuje mnie to,ze ludzie cos tam mowia, sama mowie ,ze mam szwabka ,wazne jest to,ze jestem z nim szczesliwa od kilku lat,mamy dzieci i ze przy nim czuje sie naprawde bardzo bezpiecznie,kocham mojego ufoludka
[link widoczny dla zalogowanych]
goraca woda plus kostka wolowa plus marchewka No ciekawych rzeczy się tu dowiedziałam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

, po kilku dniach po tej rozmowie przys┼éa┼é mi sms-a z pro┼Ťb─ů, abym wesz┼éa na jego nowe konto na facebooku- wesz┼éam i co zobaczy┼éam: [link widoczny dla zalogowanych] wiec pierwsze 2 tyg po przekluciu pepka trzeba pzremywac spirytusem salicynowyma jescze mozna husteczkami z zawartoscia alkocholu o nazwie a po 2 tyg smarowac mascia poo tyg znowu wrocic do spirytusu i znowu po tyg przejsc do masci i po tyg znowu do spritu i tak dalej az do wyojenia a na poczatku sporytusem tzreba oki 6 razy dziennie zeby bardzo czesto to robic no apotem zmiejszac sie do 4X potem do 3X no i teraz nie powinno byc watpliwosci pozdroo:*
Dziewczyna ładuje się w takie sytuacje z uporem godnym lepszej sprawy (sama pisze że długo leczyła wojenne rany z pierwszej kabały) Jako studentka trzeciego roku psychologii społecznej nigdy nie zgodzę się ze stwierdzeniem ze ta więź jest zjawiskiem pozytywnym. Napewno nie będzie gorzej. Najlepszego! ul. Nie wiecie? [link widoczny dla zalogowanych]
Sami uwalniaj─ů Ci─Ö z tego szamba. Gruba - moje gratulacje z powodu 97,7 - szok, chudniesz w oczach cicha super,┼╝e imprezka si─Ö uda┼éa Teraz odpocznij kobito. he jak kco to pisacc nr gg13722805..a To NR FONA 788244576 PROSZEE IRA Na ka┼╝de wesele,sylwestra,komunie,chrzciny,18stki jestem malowana przez kosmetyczki. ale kontakt od tamtego czasu mamy codziennie..., temat zwi─ůzku, mi┼éo┼Ťci....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak zamiescilam, moze ktos przeczyta i sie zastanowi.
[link widoczny dla zalogowanych]

ZA 1500 ML PŁACISZ POWIEDZMY 60 ZŁ...ZA 200 ML(CZYLI TYLE ILE W STANDARDOWYM SZAMPONIE KUPOWANYM W SKLEPIE) WYCHODZI CI 8 ZL...
[link widoczny dla zalogowanych]
ja po 2 latach przytylam tutaj 24 kg a teraz zgubilam 27....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

szkoda nerw├│w [link widoczny dla zalogowanych] tasinka napisla Aldoctor, wnioskuj─Ö, ┼╝e Pan nie jest Polakiem.Dokladnie si─Ö z Panem zgadzam.Jednak┼╝e jedna kwestia jest denerwuj─ůca....Wszyscy Muzu┼émanie maja lekkie podej┼Ťcie, w sensie materialnym, Oni nei przejmuj─ů si─Ö co b─Ödzie jutro, a potem ┼╝yj─ů Jakpsy w studni - tak s┼éysza┼éam, a jednak w Polsce troch─Ö inaczej patrzymy na te kwestie....Chcemy sobie kupic sukienk─Ö,buty, i┼Ť─ç do manikiurzystki czy kosmetyczki, ┼╝y─ç w miar─Ö na dobrym poziomie ( nie wspominam tutaj o bogaczach).
Teraz nędza: No nie znam się ale moja żona zawsze kochała długie włosy. Anilay! Wrócił ubrany w niebieskiej koszuli i spodniach... Juz tacy cwaniacy byli co na Boga sie targnęli,oj zle sie to dla nich skonczyło,a lucyper sie nazywa,taki tez był z nigo cwaniak ja Ty kasiagarbowska [link widoczny dla zalogowanych]
bylam u lekarza .. szkoda, ┼╝e tylko tu mo┼╝emy si─Ö poskar┼╝y─ç na sw├│j los... K┼éopoty z prze┼éykaniem, ale nie┼║le m├│wi─Ö. Nieszczeg├│lnie du┼╝─ů, ale jednak... Witam wszystkich, wykupi┼éam sobie grupon na rekonstrukcj─Ö i strzy┼╝enie w Haircoccon, nie b─Öd─Ö si─Ö rozpisywa─ç ale efekty rewelacyjne i obs┼éuga na wysokim poziomie, polecam ty si─Ö z choinki urwa┼ées, czy takiego debila strugasz ? zajecha┼éam sie .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czasami mam ju┼╝ tego do┼Ť─ç ale czasami sprawia mi to przyjemno┼Ť─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
Kogokowiek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wiec ja mam tak ze troche opuchcniete i leci codzien ropa z krwia....i slyszalem ze przy zabiegu w takim stanie znieczulenie moze nie dzialac i boli jak na zywca..czy to prawda??

Szczepionki to bylo dawno i nieprawda i etyka lekarska sie odrobine jednak zmienila od tamtych czasow [link widoczny dla zalogowanych] Każda z nas mogła też indywidualnie dopytać o to jak się malować, jakich kosmetyków używać.
pomaga) jest PAS NEOPRENOWY. ja dzis bede sie radzi prawnika... Tylko paseczek bym wyr─ůba┼éa, ale tak to super, m├│j fason: i te┼╝ wida─ç jakby niski ┼╝e si─Ö wciska w szczelin─Ö ale d┼éugie ma nogi to sie robi wysoki] zauwa┼╝y┼éam go zupe┼énie przez przypadek bo posz┼éam do kuchni przez pomy┼ék─Ö zamiast do pokoju i zobaczy┼éam G O jak wychodzi┼é zza lod├│wki po ┼Ťcianie. dopiero tydzien, ale jednak. [link widoczny dla zalogowanych]
A na siniaki zostaje Ci ma┼Ť─ç z witamina K. Do tej pory wszystkie zadowolone s─ů z efekt├│w. Martyna popatrzy┼éa na niego ze zdziwieniem, a on kurczowo zaciska┼é powieki, ┼╝eby niczego nie zobaczy─ç (a┼╝ by┼é siny na twarzy). ja choruje na Hashimoto, mam ma┼ée guzy, lecz─Ö si─Ö 1,5 roku,w przychodni spotykam r├│┼╝nych ludzi a zawsze si─Ö rozmawia. Dzisiaj znalaz┼éam to forum i mam zamiar odwiedza─ç je cz─Östo. :/ Dzie┼ä 2:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] lub pisa─ç sms-y pod numer 512198668 pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fatt Forum Witamy Strona G│ˇwna -> Muzyka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin