Forum Fatt  Forum  Witamy Strona Gwna Fatt Forum Witamy
Witamy Na Fatt Forum:) Zyczymy Miego Uzytkowania!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

od podstaw fryzjerstwa, poprzez zaawansowaną i efektowną k

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fatt Forum Witamy Strona Gwna -> Muzyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 729
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 21:55, 10 Kwi 2014    Temat postu: od podstaw fryzjerstwa, poprzez zaawansowaną i efektowną k

Widziałam co prawda tylko program \Ekstremalna metamorfoza\ ale w porównianiu do tego nasza polska wersja to dno.
[link widoczny dla zalogowanych]
przecież wiadomo, że to ta nawiedzona osoba... najlepsza jest C.C.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale co do takich praktyczniejszych porad??
w styczniu studniówka wiec chce zeby to sie zaleczyło jak najszybciej..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety pod zębem zrobił się poważny stan zapalny. [link widoczny dla zalogowanych] Nie bronie ani jednych ani drugich.
a z kolei Iwonka u Majewskiego chciala sie popisac mocno swoim tancem , co jej nie wyszlo niestety, zarozumiala do bolu!!!! i spalone.. Ja poszukuje naprawde dobrego fryzjera, który dobrze wycieniuje mi tak schodkowo włosy. hejka --->kesya ,myslę, że jeśli nie masz z czego chudnąć to nie schudniesz dużo [link widoczny dla zalogowanych]
czeka sie bardzo długo, razem z oczekiwaniem na konsultacje i operację schodzi sie około roku. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam cię i nie martw się,zacznij jeść 1500 kcal i dużo chodzić a efekty będą,główka do góry bo jeszcze możesz być szczęśliwa dywaniczek ile kosztuje ten bellergot > pytam bo juz tyle kasy zostawiam w tej aptece i wszystko na nic. Mogę się już z Wami podzielić swoimi spostrzerzemniami. Przecież i tak zdam (bo nie oblewają ) to po co się denerwować? zastanow sie kobieto co ty wyprawiasz!!!!
Oby moja psychika nie zapanowała nade mną.
z doswiadczenia tych lat wiem,ze moj facet umie zapanowac nad wytryskiem, robimy tak w dni nie plodne, w ciazy niebylam i nie jestem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktoś tu jeszcze zagląda,czy limity operacyjne się skończyły i nie ma potrzebujących????A kto mnie wspomoże za kilka dni????

efekt
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak się trzęse ze strachu. Takze dołączam do tutejszych fanów orbitreka i mam nadzieję, że już niedługo bedę mogła pochwalić się konkretnymi wynikami.
[link widoczny dla zalogowanych]
b) poznala lep[iej ten kraj i ludzi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam serdecznie. [link widoczny dla zalogowanych] 3.Love Hurts.
[link widoczny dla zalogowanych] - osoby, które chcą odwlec w czasie zabiegi chirurgii plastycznej Dziwny jest ten świat... Połomski czy zyje czy nie zyje nie jest ojcem dziecka (blizniaki) Brodki ale to nie tak od razu, napracowalam sie troche!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Pierwsze dwa były miłe. ) jeszcze nic nie czuje. Ale firma ta ma też kosmetyki na cellulit. Ja rano jak wstaje myję ją szarym mydłem, potem smaruje wokoło rany mascia lioton 1000 ( tak kazali w szpitalu) potem jak skąś przychodze i jak ide spac po mysiu przemywam wódka wymieszana z wrzatkiem a na koniec na noc smaruje mascia na blizny CONTRATUBEX. Które będą mocnijeszcze jeśli gram w siatkówkę i inne takie sporty? ma aż centymetr i ma 7 tygodni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
biodra- 98- 93
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jesli sa fundusze mozna dorzucic roznego rodzaja suple wspomagajace spalanie tkanki tluszczowej - tego na rynku jest multum...
[link widoczny dla zalogowanych]
nie róbcie głodówek. Mieszkam tu 1,5 roku i znam zaledwie 6 osób.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Reszta glodujacych tez niech relacjonuje
[link widoczny dla zalogowanych]
finito
powiększane piersi u Łątkowskiego około pół roku temu.
[link widoczny dla zalogowanych]

Macie jakąś wiedzę na ten temat? [link widoczny dla zalogowanych] I powiem Wam, że jak od czasów liceum do tej pory nielubiłam (czy też poprostu byłam leniem) jeżeli chodzi o większą aktywność ruchową tak teraz martwię się co będzie w święta jak pojedziemy do teściów a tam orbitreka nie ma.
Przecież nikt nie robi afery Moim zdaniem to normalne, ze każda z nas chce dobrze wyglądać latem, kiedy jednak pokazuje się nieco więcej ciała Nie przekonuje mnie polubienie swoich niedoskonałościami, bo moim zdaniem dopóki można je poprawić to trzeba to robić, jestem perfekcjonistką i lubię dobrze wyglądać. to IMHO śmiech na sali - nie mają szans podtrzymać nawet niewielkiego biustu. a boli ze aż szkoda pisać... Benusik mam nadzieje ze wszystko bedzie ok. Oczywiście jeśli chodzi o jedzenie to śniadanie jem w miarę normalnie, słodzę herbatę, na obiad ograniczam do minimum ziemniaki raczej rzucam się na sałatki ;d, a na kolację zamiast chleba z masłem wcinam Vasę z pomidorkiem, ogórkiem, sałatą : [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Jak ja robilam glodowke to w pierwszych dniach mialam spadek wagi po 1kg,a pozniej juz po 0,5 ,potem 0,25dkg . ethtsh nie, nie jest to prawda, nic nie jest w stanie przyśpieszyć okresu [link widoczny dla zalogowanych] Uni- nie wiem dokładnie ale słyszałam, że parlodel to dokładnie odpowiednik bromergonu- tyle tylko, że odpowiednio droższy. o ile mi wiadomo to jest specjalny płyn do ściagania tipsów, nie powinno sie tipsów odrywac samemu, bo mozna uszkodzic sobie płytkę [link widoczny dla zalogowanych]
Także moje kochane kobietki, nigdy nie przestawcie wierzyć, ale też nie dajcie zawładnąć tej myśli całe swoje życie!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ola mowila w programie :\to moje pierwsze spotkanie z tancem,
[link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny zobaczcie znalazłam na necie
tzn.
Jestem z Wrocka i chętnie nawiążę nowe znajomości.

Ognica....ja tak samo się zbieram, miałam zacząć dziś i jak zwykle nie wyszło.
[link widoczny dla zalogowanych]
Foremniak to nie ta liga moim zdaniem ona troche wredna jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
podnosimy
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak dobrze, że mam w komórce internet i zawsze w trudnej chwili będę mogła tutaj wejść i poprosić o wsparcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mineło widze prawie 2 tyg od Twojego zabiegu. [link widoczny dla zalogowanych] Wydziela ci sie flegma?
jak mozna pokochac cos co, ni stad, ni zawad, laduje ci na rece i z obledem w oczach, w zastraszajacym tempie przemierza kazdy milimetr twojego ciala?! Mają swój styl i klasę i połączone są z dobrą jakością. Nie wiem jak to sie skonczy ale z nim czy bez niego mam zamiar byc szcześliwa pozdrawiam poszlam do innej fryzjerki... [link widoczny dla zalogowanych] pamiatka-39-40-next-i1876569837.html [link widoczny dla zalogowanych]
wiesz moze jakie sa szanse znalezienie pracy (obojetnie jakiej)osobie nie znającej jezyka? Hej, czytam te opisy bo tez od okolo roku lecze te moje torbiele, bralam juz cileste - jednoczesnie mialo pomoc i zabezpieczac, niestety mialam po tych tabletkach depresje i ciezko mi bylo wytrzymac z sama soba, teraz bede proobowac innych hormonow, czuje sie jak krolik doświadczalny Moje dzisiejsze menu: przypomnialam sobie faceta, jego pytanie, moja odpowiedz...... z tego co wiem to jesli bierzesz luteine kilka dni aby dostac miesiaczke to nie przytyjesz bardzo,o ile wcale,nie wiem bo kazdy ma innym organizm i jeden przytyje,drugi nie...taak samo jest z tabletkami anty.na kazdej ulotce jest napisane ze nie maja wplywu na mase ciala i libido a jednak mi sie przytylo 5kg bo drogich tabletkach a kolezanki nawet chudly wiec nie mozna dokladnie okreslic jak sie zachowa organizm...pozdrawiam jednym z jego pieprzonych obowiazkow jest dbanie o to aby i Tobie bylo dobrze ( pod kazdym wzgledem). Boze!!!!
To wielka strata, nie da się ukryć, bo zapuszczanie kręconych włosów jest uciążliwe.
[link widoczny dla zalogowanych]
w odpowiedzi na problem przejścia z ciemnego koloru na jasny mogę polecić moja ukochana fryzjerkę ,moja kumpela tez miała taki problem ,miała prawie czarne włosy a po wizycie u pani Julki ma śliczne jasno-bezowe ,bardzo naturalne i bez odcienia żółtego!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
PANA CLAPTONA RZECZ JASANA JAK SŁOŃCE MAJOWE
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No właśnie jak to jest z tą blizną, po jakim czasie zaczyna blednąć.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Fatt Forum Witamy Strona Gwna -> Muzyka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin